Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The indoor radon survey in Serbian schools: can it reflect also the general population exposure?

Tytuł:
The indoor radon survey in Serbian schools: can it reflect also the general population exposure?
Autorzy:
Žunić, Z. S.
Bossew, P.
Veselinović, N.
Bochicchio, F.
Carelli, V.
Vaupotič, J.
Čuknić, O.
Simović, R.
Vojinović, Z.
Kisić, D
Tollefsen, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/148743.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
Tematy:
indoor radon
survey
school
Serbia
Źródło:
Nukleonika; 2010, 55, 4; 419-427
0029-5922
1508-5791
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A systematic indoor radon survey in elementary schools of Serbia is underway since 2008. Its current first phase covers all elementary schools in predominantly rural communities of Southern Serbia. The design of the survey, its implementation and the current state of its realization is shortly described. Part of this paper is devoted to discussion of the question if this survey could produce results representative also of the radon concentration in dwellings and of radon exposure of the general population, discussing some statistical aspects of representativity which arose during the work, namely, if the implementation leads to an unbiased estimate of the targeted quantities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies