W artykule przedstawiono główne formy współpracy świata nauki i biznesu w zakresie rozwoju kwalifikacji studentów. Opisano podstawowe formy tej współpracy z uwzględnieniem ich problemowych obszarów. Przedstawiono bariery dla współpracy tych dwóch środowisk. Podsumowano akcję pilotażową organizowaną w ramach projektu IDEA "innowacyjne staże wakacyjne" oparte na formule mentoringu.
Forms of science-business co-operation concerning student skills development were presented. The most import forms of the cooperation, including their problem areas, were described. Moreover, barriers in such cooperation were also discussed. The results of the pilot action "innovative internships" based on the mentoring method and organized within IDEA Project were summed up.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00