Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy empatia jest potrzebna w zarządzaniu?

Tytuł:
Czy empatia jest potrzebna w zarządzaniu?
Autorzy:
Skorupka, Alfred
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1409253.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Tematy:
empatia
zarządzanie
psychologia zarządzania
Max Weber
Źródło:
Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy; 2019, 3, 32; 45-53
1896-8333
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono, czym jest empatia, jej teorie według M.H. Davisa i M.L. Hoffmana oraz jej rolę w pracy. Autor odpowiada na pytanie, czy empatia jest potrzebna w zarządzaniu i w tym celu wyróżnia: „empatię przekonań” i „empatię odpowiedzialności”, nawiązując do teorii niemieckiego socjologa Maxa Webera.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies