W artykule omówiono procedurę orzekania o potrzebie kształcenia specjalnego dla uczniów z uszkodzonym słuchem na podstawie obowiązujących aktualnie przepisów prawa oświatowego. Ostatni materiał, który ukazał się na powyższy temat, został zamieszczony w piśmiennictwie audiologicznym w publikacji pod redakcją Antoniego Pruszewicza i Andrzeja Obrębowskiego [17]. Celem artykułu jest aktualizacja danych, dotyczących kwalifikacji dzieci z zaburzeniami słuchu do grupy uczniów niepełnosprawnych (szerzej: ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz określenie roli lekarza specjalisty – audiologa, laryngologa, otolaryngologa – w orzecznictwie dla potrzeb edukacji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00