Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Linking Consumer Opinions with Reservation Prices in an Agent-Based Model of Innovation Diffusion

Tytuł:
Linking Consumer Opinions with Reservation Prices in an Agent-Based Model of Innovation Diffusion
Autorzy:
Kowalska-Pyzalska, A.
Ćwik, K.
Jędrzejewski, A.
Sznajd-Weron, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1398895.pdf
Data publikacji:
2016-05
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Fizyki PAN
Tematy:
89.65.Gh
87.23.Ge
Źródło:
Acta Physica Polonica A; 2016, 129, 5; 1055-1059
0587-4246
1898-794X
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We extend a recently developed agent-based model of innovation diffusion by linking the opinions of potential consumers with their market behavior via the concept of reservation prices. Through a dynamic mechanism that takes into account social influence, the agents in our model can both increase or decrease their product appraisal. Considering complete graph network structures and using mean-field treatment we find that the model can exhibit a plethora of scenarios, observed empirically but not attainable within the classical Bass model. We also show the existence of a critical market price above which the innovation cannot diffuse.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies