Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gęstość mineralna kości oraz sposób żywienia i stan odżywienia studentek i studentów fizjoterapii

Tytuł:
Gęstość mineralna kości oraz sposób żywienia i stan odżywienia studentek i studentów fizjoterapii
Bone mineral density and style of feeding and nutrition status male and female students physiotherapy
Autorzy:
Kopiczko, A.
Cieplinska, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1396490.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. Wydawnictwo Uczelniane ZUT w Szczecinie
Źródło:
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Agricultura, Alimentaria, Piscaria et Zootechnica; 2014, 30
2081-1284
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The occurrence of underestimation of bone mineral density (BMD) and significant deficiencies of calcium and vitamin D in the diets examined male and female students. Proper BMD was significantly more common in people with excess body weight and consuming calcium and vitamin D nutritional guidelines at the level compared with students and deficiency of body weight and understated supply of calcium and vitamin D in the day nutritional ration. Examined a group of students, and students should be included in nutrition education program in the field of care for peak bone mass and a program for the prevention of osteoporosis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies