Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacyjny model produktu turystycznego w kontekście turystyki miejskiej

Tytuł:
Relacyjny model produktu turystycznego w kontekście turystyki miejskiej
Autorzy:
Cieloch, Grzegorz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1390596.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Tematy:
marketing
turystyka miejska
atrakcje turystyczne
produkt
model produktu
Źródło:
Studia Periegetica; 2015, 13(1); 27-38
1897-9262
2658-1736
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem atykułu jest opracowanie, zaprezentowanie i wykazanie zastosowania nowego modelu produktu turystycznego w odniesieniu do turystyki miejskiej. Nowy model produktu jest potrzebny, ponieważ ujęcie Kotlera ma liczne wady, które wykazano w innych opracowaniach. Czteromodułowy model produktu ma wiele zalet, m.in. taką, że daje się zastosować do analizy i konstruowania produktu turystycznego w praktyce. W artykule ukazano jego zastosowanie w odniesieniu do produktu z zakresu turystyki miejskiej. Sekwencja jest przedstawiona jako ujęcie najlepiej odwzorowujące istotę produktu turystycznego i mające szczególne zastosowanie w turystyce miejskiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies