Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody wyceny podstawą kształtowania wartości przedsiębiorstw turystycznych

Tytuł:
Metody wyceny podstawą kształtowania wartości przedsiębiorstw turystycznych
Autorzy:
Biesiada, Sylwia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1389871.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Źródło:
Studia Periegetica; 2010, 4; 229-240
1897-9262
2658-1736
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article were introduced methods of valuation the value of enterprises. They can also find the use in tourist enterprises. It was showed, that the valuation means the valuable measurement of tourist enterprise and its property components. The choice of valuation method depends from the aim which valuation is made and from sides who take part in transaction. Valuation in comparison with the market opinion of the company shows if the firm is appreciated and the worth purchase. Valuation makes up the rational basis to the successful transactions of the purchase-sale, building the strategy of the firm development or making the decision by the investors who could get to know the fundamental value of tourist enterprises. The complexity of the measurement system and opinion of the value of individuals was underlined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies