Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka produktu turystycznego

Tytuł:
Marka produktu turystycznego
Autorzy:
Śniadek, Janina
Styperek, Jarosław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1389477.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Źródło:
Studia Periegetica; 2007, 1; 98-105
1897-9262
2658-1736
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The significance of Brand is increasing In contemporary tourism. Brand products are developed within specific forms of tourism. The importance of brand as a regional tourist product is also growing. A logo, whish is a graphic presentation of tourist features of a region. Is a key element of brand that is used for promotion purposes. The concept of branding should also be employed in planning and creating various tourist products. Appropriately designed and implemented brand strategy must bring tangible benefits. Already existing brands of linear systems of creation penetration provide good examples.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies