Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers

Tytuł:
The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers
Autorzy:
Aleksander, Zdzisław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1388726.pdf
Data publikacji:
2014-06-30
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
Freinet pedagogy
academic education
active intellectual students
Źródło:
Problemy Wczesnej Edukacji; 2014, 25, 2; 101-106
1734-1582
2451-2230
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
According to the author, pedagogical methods coming from the Freinet concept of classroom management can be used not only among children. This kind of didactic works can be useful in organizing activity among academic students as well. The author also claims that academic teachers find that Freinet pedagogy is not only interesting intellectually, but that they are able to transform Freinet ideas into the practices of students’ learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies