Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher. A Vietnamese father’s perspective

Tytuł:
From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher. A Vietnamese father’s perspective
Autorzy:
Duy Khang, Nguyễn
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1388309.pdf
Data publikacji:
2015-03-31
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
good teachers
portraits of a good teacher
a Vietnamese perspective of a good teacher
letter to a teacher
Lorenzo Milani
school of Barbiana
Źródło:
Problemy Wczesnej Edukacji; 2015, 28, 1; 128-139
1734-1582
2451-2230
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article aims at portraying the characteristics of a good teacher through “Letter to a Teacher” – the work of Lorenzo Milani and eight boys of “Barbiana” – from an Asian perspective. Beyond this discourse, the analysis has implied that a good teacher (1) gives constructive feedback, (2) has knowledge, (3) uses marks properly, (4) balances and satisfi es learners’ needs, (5) looks into the roots of problems, (6) cares for the learners, (7) limits inequality, (8) thinks critically and is responsible, and (9) communicates well in most cases.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies