Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cyfrowy świat w podręczniku dla klasy pierwszej szkoły podstawowej – analiza treści

Tytuł:
Cyfrowy świat w podręczniku dla klasy pierwszej szkoły podstawowej – analiza treści
A digital world in a textbook for the grade one of primary school – content analysis
Autorzy:
Adrjan, Beata
Kalinowska, Alina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1387801.pdf
Data publikacji:
2018-06-30
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
textbook
a first-grade student
digital world
Źródło:
Problemy Wczesnej Edukacji; 2018, 41, 2; 60-68
1734-1582
2451-2230
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The digital world is becoming accessible to ever younger children, who are increasingly looking for and building their presence in it. The school seems to be a place that should respond to these trends by incorporating digitality into its educational proposals. Research into the content of textbooks for the first year of primary school shows infantile character and inadequacy in time and cognition of content related to the digital world. First-grade students are unlikely to encounter (in the currently offered school’s curriculum) a reflection on the dangers it poses or proposals to use digital skills. The contents of the textbooks constitute a world existing alongside the digital natives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies