Innowacje są kluczowym czynnikiem sukcesu wielu firm, w tym operatorów logistycznych. Zarządzanie procesem ich kreowania i adaptacji może dostarczyć firmie przewagę konkurencyjną, która pozwoli najpierw pozyskać, następnie zatrzymać, a w końcu zwiększyć udział w wydatkach klienta na usługi logistyczne. Celem niniejszego artykułu jest przybliżenie zagadnienia innowacji logistycznych, w tym innowacyjnych usług logistycznych (tj. radykalnych innowacji), prześledzenie procesu tworzenia innowacji w relacjach operatorów logistycznych z klientami oraz zwrócenie uwagi na aspekty wzmacniające wskaźnik innowacji, zarówno radykalnych jak i przyrostowych. W artykule wykorzystane zostaną wyniki wstępnych etapów badań prowadzonych wśród operatorów logistycznych na rynku amerykańskim.
Innovations are a key success factor for many firms including logistics service providers (LSPs). The management process of innovation creation and adaptation can deliver LSP a competitive advantage which allows them to get, to keep and to grow a customer. The purpose of this paper is to investigate how logistics innovations in general and logistics service innovations in particular (i.e. radical innovations) occur in LSP outsourcing relationships and which aspects may enhance innovation performance, whether radical or incremental service improvements. Preliminary field research results’ conducted among US LSPs will be presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00