Artykuł charakteryzuje współczesną rolę zarządzania relacjami z dostawcami w łańcuchach dostaw. Przedstawia zarówno strategiczne, jak i operacyjne aspekty tego procesu. Jego celem jest także analiza znaczenia zarządzania relacjami z dostawcami w tworzeniu wartości. Autorka wykazała, iż opisywany proces ma pozytywny wpływ zarówno na wartość firm zarządzających i rozwijających partnerskie relacje, jak również na wartość dostarczaną różnym interesariuszom. Rezultaty analizy opierają się na przesłankach teoretycznych oraz wynikach badań empirycznych.
The article highlights the contemporary role of supplier relationship management (SRM) in supply chains. It presents strategic as well as operational aspects of this process and aims to examine carefully its significance in value creation. The author has successfully verified the thesis that SRM has positive influence on the value of firms managing and developing partnership relations as well as on the value delivered to different stakeholders. The outcomes of the analysis are based on theoretical assumptions and results of empirical research.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00