Niniejszy artykuł przedstawia studium teoretyczno-empiryczne aspektu aktywności młodzieży w światach wirtualnych. Zaprezentowano teoretyczne zagadnienia pedagogiki medialnej dotyczące uczestnictwa młodzieży w cyberprzestrzeni. Przeprowadzono badanie jakościowe metodą studium indywidualnych przypadków adolescenta przejawiającego nadmierną aktywność w środowisku wirtualnym. Dokonano analizy jakościowej wyników badań, które zaprezentowano w metodologicznym rozdziale artykułu. młodzież, świat wirtualny, cyberprzestrzeń, wychowanie, edukacja, badanie jakościowe, studium przypadków, analiza wyników badań
This article presents the theoretical and empirical study of youth activity in the virtual world. Theoretical issues of media pedagogy regarding youth participation in cyberspace were presented. A qualitative study was conducted using a case study method of young people showing excessive activity in the virtual world. A qualitative analysis of research results was carried out, which was presented in the methodological part of the article. youth, virtual world, cyberspace, upbringing, education, qualitative research, case study, analysis of research results
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00