Tytuł pozycji:
Marketing elektroniczny biblioteki
- Tytuł:
-
Marketing elektroniczny biblioteki
- Autorzy:
-
Wojciechowska, Maja
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1371720.pdf
- Data publikacji:
-
2010
- Wydawca:
-
Uniwersytet Gdański. Instytut Filologii Polskiej
- Źródło:
-
Zarządzanie Biblioteką; 2010, 2, 1; 43-57
2081-1004
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono definicje, typologię i najważniejszą terminologię dotyczącą marketingu elektronicznego jak i jego zastosowanie w bibliotekach. Teoria uzupełniona została wynikami badań statystycznych dotyczących wykorzystania mediów elektronicznych w działaniach marketingowych w ostatnich latach zarówno w Polsce jak i na świecie.