Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty odpowiedzialności zawodowej pedagoga resocjalizującego

Tytuł:
Wybrane aspekty odpowiedzialności zawodowej pedagoga resocjalizującego
Psycho-social educator profession belongs to the specific professions with special needs from the staffs in this job. This article presents specific of the psycho-social educator profession in the context of specifics professional needs and professional r
Autorzy:
Łukasiewicz, Marek
Grzegorek, Grzegorz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1371612.pdf
Data publikacji:
2019-12-12
Wydawca:
Fundacja Pedagogium
Tematy:
placówka resocjalizacyjna dla nieletnich
odpowiedzialność zawodowa
pedagog resocjalizacyjny
psycho-social rehabilitation unit for juveniles
psycho-social educator
professional responsibility
Źródło:
Resocjalizacja Polska; 2014, 8; 55-66
2081-3767
2392-2656
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zawód pedagoga resocjalizującego należy do profesji, wobec której stosuje się szczególne wymagania. Artykuł prezentuje specyfikę zawodu pedagoga resocjalizującego w kontekście specjalnych wymagań zawodowych oraz odpowiedzialności zawodowej. Zaprezentowana analiza adresowana jest do pracowników placówek resocjalizacyjnych dla nieletnich w Polsce oraz do studentów pedagogiki resocjalizacyjnej. Wiedza na temat odpowiedzialności zawodowej pedagoga resocjalizującego jest niezbędna dla pełnego warsztatu zawodowego w kontekście odpowiedzialności za podejmowane działania w codziennej pracy. Słowa

Psycho-social educator profession belongs to the specific professions with special needs from the staffs in this job. This article presents specific of the psycho-social educator profession in the context of specifics professional needs and professional responsibility. Analysis presented in this article is addressed to the staffs of psycho-social rehabilitation units for juveniles in Poland, as well as to students of psycho-social rehabilitation pedagogy. Knowledge about professional responsibility it seems to be necessary for full professional skills of psycho-social rehabilitation educator in contest with responsibility in their daily work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies