Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia

Tytuł:
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
Linguistic competence of children with prelingual hearing loss implanted up to the age of two
Autorzy:
Magierska-Krzysztoń, Magdalena
Olempska-Wysocka, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1371438.pdf
Data publikacji:
2019-01-07
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Cochlear implants
deaf
linguistic and communication skills children’s with hearing impairment
prelingual hearing deafness
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2018, 21; 163-184
2300-391X
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Early implantation and hearing and speech rehabilitation provide much wider opportunities to develop linguistic and communication skills for children with hearing impairment. The article presents own research, the aim of which was to determine the level of language competence of children with prelingual hearing deafness, which were implanted with a cochlear implant until the second year of life. The study involved a group of 169 children with prelingual hearing deafness. The tests used 6 Ling’s sounds, the MAIS scale, the MUSS scale and the TAPS test.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies