Edukacyjny wymiar aplikacji multimedialnych w kształceniu strażaków na poziomie interwencyjnym − wyniki badań Multimedia Applications in Firefighters Training Process – Emergency Level − the Results of Research
W artykule przedstawiono wybrane wyniki badań, przeprowadzonych w celu określenia zastosowania różnych aplikacji multimedialnych i ich skuteczności w szkoleniu strażaków na poziomie interwencyjnym. Badania realizowano z wykorzystaniem programu ARES − narzędzia cyfrowej rzeczywistości wirtualnej oraz Interaktywnej PANORAMY 360o wraz z Prezentacją Multimedialną PPT.
The article describes and values the alternative solutions in the area of multimedia applications used to improve fire-fighters training process. The research was conducted in 2009 in the Educational Centre of Public Safety of the Main School of Fire Service. The methodology of experiment of digital augmented reality used as a teaching tool was described. The results of statistic analysis of learning effectiveness and stress coefficient were presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00