Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena jakości hamowania docelowego pociągów metra za pomocą funkcji spełniania wymagań Harringtona

Tytuł:
Ocena jakości hamowania docelowego pociągów metra za pomocą funkcji spełniania wymagań Harringtona
The harrington`s desirability function as a method of evaluation of the quality of target braking applied in underground trains
Autorzy:
Anuszczyk, J.
Barański, S.
Gocek, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1369593.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych Komel
Tematy:
hamowanie
pociągi metra
underground trains
Źródło:
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe; 2012, 2, 95; 135-138
0239-3646
2084-5618
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper a method of target braking quality calculation and an evaluation of it has been discussed. The quality of target braking was featured and a quality indicator of target braking was dealt. Authors have attempted to define the braking quality and explained how to assess it. The Harrington`s desirability function as a method of quality assessment has been described. A certain technical parameters and subjective impressions of passengers affects on the quality of target braking. Therefore, the evaluation of kraking quality is more complex process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies