Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogika „na twardo” i/lub „na miękko”?

Tytuł:
Pedagogika „na twardo” i/lub „na miękko”?
“Hard-boiled” and/or “soft-boiled” pedagogy?
Autorzy:
Śliwerski, Bogusław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1368597.pdf
Data publikacji:
2018-09-09
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
science
logology
reviews
scientific publications
pathologies
academic dishonesty
scientists
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2017, 16; 15-31
2300-391X
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article elaborates on the condition of partial moral anomy in the academic environment, in Poland that not only weakens the ethical causal power of scientific staff, but also results in weakening social capital and also in pathologies in the process of scientific promotion. The narration has been subject to a metaphor of eggs (equivalent of types of scientific publications or a contradiction thereof) and their hatching in various types of hens breeding (scientific or pseudo academic schools) in order to sharpen the conditions and results of academic dishonesty and dysfunction and to notice problems in reviewing scientific degrees and titles’ dissertations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies