Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama - perspektywa empiryczna

Tytuł:
Reklama - perspektywa empiryczna
Autorzy:
Wszołek, Mariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/books/1365696.zip
https://bibliotekanauki.pl/books/1365696.pdf
https://bibliotekanauki.pl/books/1365696.mobi
https://bibliotekanauki.pl/books/1365696.epub
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Libron
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies