Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The most important women’s magazines and their publishers on the Polish press market in the years 1989–2018

Tytuł:
The most important women’s magazines and their publishers on the Polish press market in the years 1989–2018
Najważniejsze magazyny kobiece i ich wydawcy na polskim rynku prasowym w latach 1989–2018
Autorzy:
Dąbrowska-Cendrowska, Olga
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1365186.pdf
Data publikacji:
2019-06-28
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
women’s magazines
segmentation
circulation
women’s press publishers
magazyny kobiece
segmentacja
sprzedaż
wydawcy prasy kobiecej
Źródło:
Media Biznes Kultura; 2019, 1(6); 43-53
2451-1986
2544-2554
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the years 1989–2018 the women’s press was an important element of the Polish media market which was dominated by the foreign publishers. The most important of these are Bauer Media, Edipresse Polska, Burda International. Each year the companies introduced new magazines to the market. Their total number was around 100. Most of them settled on the Polish press market and, due to a good position on the market of recipients and advertisers, generated revenue for their publishers. The author captured quantitative changes in the segment of the women’s press, analysed the involvement of the publishers in this part of the press market and highlighted the most important trends.

W latach 1989–2018 prasa kobieca była ważnym elementem polskiego rynku mediów zdominowanym przez zagranicznych wydawców. Do najważniejszych z nich należą: Bauer Media, Edipresse Polska, Burda International. Każdego roku koncerny wprowadzały nowe czasopisma. Łącznie ich liczba oscylowała w okolicach 100. Większość z nich zadomowiała się na polskim rynku prasowym i, dzięki dobrej pozycji na rynku odbiorców i reklamy, generowała przychody swoim wydawcom. W artykule autorka uchwyciła ilościowe przeobrażenia w segmencie prasy kobiecej, przeanalizowała zaangażowanie wydawców w tę część rynku prasowego oraz uwypukliła najistotniejsze tendencje.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies