Media we Francji w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej Klausa Schwaba. Wybrana problematyka The media in France in the context of the Fourth Industrial Revolution by Klaus Schwab. Selected issues
W artykule opisano przemiany francuskich mediów w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej Klausa Schwaba. Problematyka koncentruje się na zagadnieniach technologicznych, społecznych i kulturowych. Opisywane zmiany wpływają na ewolucję systemu medialnego na niespotykaną dotąd skalę. Determinują one nie tylko charakter rynku mediów, lecz także mentalność Francuzów. Zarazem czynniki społeczne i kulturowe mogą wyhamowywać proces postępu w dziedzinie mediów.
The article describes transformation of the French media in the context of Fourth Industrial Revolution by Klaus Schwab. The focus of the article is on technological, social and cultural issues. Analyzed changes have an impact on evolution of the media system on an unprecedented scale. They determine not only the media market landscape, but also the entire mindset of the French. On the other hand, social and cultural factors can slow down the progress in the media sector.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00