Tytuł pozycji:
Mariola Majnusz-Stadnik (2014): Andere Länder, andere Werbestrategien. Phraseolo‑ gismen und deren Modifikationen in den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. 256 S.
- Tytuł:
-
Mariola Majnusz-Stadnik (2014): Andere Länder, andere Werbestrategien. Phraseolo‑ gismen und deren Modifikationen in den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. 256 S.
- Autorzy:
-
Frąckowiak, Mariusz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1364892.pdf
- Data publikacji:
-
2016-09-20
- Wydawca:
-
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Źródło:
-
Studia Germanica Gedanensia; 2016, 35; 232-238
1230-6045
- Język:
-
niemiecki
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie