Przegląd narzędzi public relations instytucji publicznych i zasad związanych z ich wykorzystaniem – część 2 Review of Public Relations’ Rules in Public Institutions – Part 2
Artykuł stanowi uzupełnienie części pierwszej przeglądu zasad PR instytucji publicznych . Szczególną uwagę zwrócono tu na następujące sfery PR: relacje z obywatelami, komunikację wewnętrzną, identyfikację wizualną instytucji, wydarzenia specjalne, sponsoring, badania i pozyskiwanie funduszy.
The article is the addition to first part of the review concerning the PR rules in public institutions. Particular attention was paid to the following PR are-as: citizens’ relations, internal communication, visual organizational image, special events, sponsoring, as well as research and funding acquisition. It is a truism, that a development of public institutions on PR field should be multilateral. Not only such much noticeable PR aspects as cooperation with media organizations or usage of the Internet power but citizens’ relations, internal communication, visual organizational image, special events, sponsoring, research and funding acquisition as well in this proceeding ought to be taken into account. PR rules in this paper included could lead public in-stitutions to be much more flexible in describing organizational area. Object effectiveness could be increased as well, taking both internal criterions and external requirements into consideration.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00