Nowadays, seaports are not only important links between land and sea transport chains, but also serve as logistics centres. Due to their nature, they have an impact on environments both near and far, which requires the
implementation of the corporate social responsibility (CSR) concept. In practice, this primarily means taking
into account stakeholder expectations in planning and implementing marketing strategies. CSR is becoming
the subject of interest not only for major seaports but also smaller ports with regional significance. The Port of
Gdansk is the largest in Poland and one of the largest in the Baltic Sea Region, and it therefore plays a significant role in the region’s development. The aim of this article is to define the CSR areas of the Port of Gdansk
Authority S.A., and the socially responsible tasks undertaken by port operators and the whole port service
centre under the name of the Port of Gdansk.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00