The presented method for defining the conditions of safe operation of marine ferries in ferry terminals allows
verification of shipowner ferry designs. In the first stage of this method, simulations are used to determine
the allowable wind speed. The second stage comprises simulations of ferry berthing aimed at defining safe
manoeuvring areas, the energy of berthing impact and propeller stream speeds at allowable wind speeds. The
method was used in the design of a 228 m long hybrid ferry.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00