This paper discusses logistics models of e-commerce implemented by Polish clothing companies. The author
has conducted research on Polish clothing companies and logistics operators serving e-commerce branches,
and here presents and compares these models. There are various logistics models of e-commerce, which differ
from each other in organisation of deliveries, level of outsourcing, location for keeping stocks, level of logistics
in customer service, and organisation of returns (goods returned by customers). The impact of the different
e-commerce models on ecological, economic, and social priorities is then discussed.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00