This paper presents the assumptions for the concept of a full mission ship’s bridge simulator prototype using innovative
augmented virtuality technology. A description of a possible development process is provided as well
as two potential applications in the field of marine simulation: operator motion tracking techniques, MoCap,
which entails interacting with the environment and generating of synthetic images via HUD; and implementation
of the latest technology, data gathering and analysis methods, which would replace current visualization
methods and equipment used in maritime simulators.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00