Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacyjne uwarunkowania rozwoju elektromobilności w Polsce na tle wybranych krajów

Tytuł:
Organizacyjne uwarunkowania rozwoju elektromobilności w Polsce na tle wybranych krajów
Organizational conditions for development of electromobility in Poland on selected countries
Autorzy:
Starzyński, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/134291.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Tematy:
elektromobilność
samochód elektryczny
punkt ładowania
electromobility
electric car
balanced transport
charging point
Źródło:
Problemy Transportu i Logistyki; 2018, 44, 4; 95-103
1644-275X
2353-3005
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W tekście podjęto problematykę rozwoju elektromobilności w kontekście barier oraz korzyści organizacyjnych. W pierwszej części przedstawiono regulacje prawne w obszarze elektromobilności, które zostały wdrożone w Polsce. Zdefiniowano i scharakteryzowano Krajowe ramy polityki infrastruktury paliw alternatywnych, ustawę o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz ustawę o biokomponentach i biopaliwach ciekłych. W dalszej części określono najistotniejsze zmiany organizacyjne minimalizujące bariery wdrożenia elektromobilności. Przedstawiono również przykłady rozmieszczenia infrastruktury ładowania aut elektrycznych oraz kierunek rozwoju elektromobilności w USA, Japonii, Wielkiej Brytanii, Norwegii i Holandii.

The text addresses the issue of the development of electromobility in the context of barriers and organizational benefits. The first part presents legal regulations in the area of electromobility, which were implemented in Poland. The National framework for alternative fuels infrastructure policy, the act on electromobility and alternative fuels and the act on biocomponents and liquid biofuels have been defined and characterized. The next part identifies the most important organizational changes that minimize the barriers to the implementation of electromobility. There are also examples of the distribution of charging infrastructure for electric cars and the direction of electromobility development in the USA, Japan, Great Britain, Norway and the Netherlands. The whole was completed with a concise summary.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies