Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza sieci społecznych jako narzędzie identyfikacji ukrytych własności struktury relacji rynkowych na przykładzie forów branżowych na rynku mobilnym

Tytuł:
Analiza sieci społecznych jako narzędzie identyfikacji ukrytych własności struktury relacji rynkowych na przykładzie forów branżowych na rynku mobilnym
Social network analysis as the identification tool of hidden properties of market relationship structures, illustrated by branch forums on the mobile market
Autorzy:
Kowalska-Musiał, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1317347.pdf
Data publikacji:
2015-03-30
Wydawca:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Tematy:
strategie marketingowe
komunikacja
sieci relacyjne
relacje rynkowe
Social Nerwork Analysis
Źródło:
Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 2015, 35; 16-25
2300-6285
Język:
wiele języków
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowoczesne strategie marketingowe przedsiębiorstw koncentrują się na skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami: klientami, potencjalnymi czy obecnymi inwestorami, dziennikarzami czy potencjalnymi pracownikami w celu budowania trwałych relacji rynkowych. Nowo powstały kontekst (interakcyjny czy sieciowy) narzuca zatem odmienne niż do tej pory metody zbierania danych, późniejszej ich analizy czy interpretacji. Celem artykułu jest analiza sieci relacji rynkowych z wykorzystaniem metody analizy sieci społecznych ( ang. Social Network Analysis) w celu wyłonienia nowych, ukrytych własności struktur rynkowych.

Modern marketing strategies of business focus on effective communication with all stakeholders: the customers, potential or current investors, journalists and potential employees in order to build permanent market relationships. Thus, the new (interactive or network) context imposes new and different methods of data collection and their analysis or interpretation. The aim of the article is to analyze the market relationship network with the application of the Social Network Analysis with the aim to reveal new, hidden attributes of market structures.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies