Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger

Tytuł:
Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger
Effective Management in Image Crisis in the Example of Tiger Brand
Autorzy:
Tworzydło, Dariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1288783.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Tematy:
kryzys
Maspex/Tiger
public relations
wizerunek
zarządzanie kryzysem
crisis
crisis management
image
Źródło:
Studia Medioznawcze; 2019, 1; 1-14
2451-1617
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł zawiera analizę wizerunkowej sytuacji kryzysowej, jaka dotknęła markę Tiger w roku 2017. Cel: Ocena skuteczności działań komunikacyjnych badanego podmiotu w zakresie komunikacji kryzysowej. Metody badań: Analiza materiałów pozyskanych z monitoringu mediów, a także desk research od analizowanej firmy. Wyniki i wnioski: Opracowanie pokazuje metody reagowania i działania podjęte przez firmę w analizowanym kryzysie. Wskazane zostały kluczowe determinanty kryzysu, a także czynniki, które przyczyniły się do właściwego rozwiązania sytuacji kryzysowej. Jednym z istotnych elementów składowych artykułu jest także analiza działań podjętych przez firmę po zakończeniu sytuacji kryzysowej. Opisane zostały również błędy popełnione przez fi rmę w zakresie zarządzania kryzysowego. Wartość poznawcza: Materiał zawiera spójny opis wydarzeń kryzysowych, które dotknęły markę, stanowi obiektywne spojrzenie na kryzys wizerunkowy, wraz z oceną zastosowanych metod i narzędzi.

The article contains an analysis of Tiger’s brand image during the crisis in 2017. Scientific objective: To evaluate the effectiveness of crisis communication activities of the studied company. Research methods: Analysis of materials obtained from media monitoring, as well as desk research from the analyzed company. Results and conclusions: The study shows the response methods and actions taken by the company in the analyzed crisis. The key determinants of the crisis were indicated as well as the factors that contributed to the proper resolution of the crisis situation. One of the essential components of the paper is also the analysis of actions taken by the company after the end of the crisis. The mistakes made by the company in the field of crisis management have also been described. Cognitive value: The paper contains a consistent description of crisis events that affected the brand, provides an objective look at the image crisis, along with the assessment of the methods and tools used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies