Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dynamika i użytkownicy serwisów z petycjami online w Polsce

Tytuł:
Dynamika i użytkownicy serwisów z petycjami online w Polsce
Dynamics and Users of Online Petitions in Poland
Autorzy:
Miotk, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1288751.pdf
Data publikacji:
2019-03-13
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Tematy:
petycje online
petycje obywatelskie
pomiar widowni internetowej
silver generation
partycypacja polityczna
online petitions
citizen petitions
internet audience measurement
political participation
Źródło:
Studia Medioznawcze; 2019, 1; 15-28
2451-1617
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł zawiera analizę demografii użytkowników serwisów z petycjami online. Cel: Sprawdzenie, jak prezentuje się struktura demograficzna użytkowników serwisów z petycjami, w porównaniu do wyników innych badań dotyczących petycji online. Metody badań: Dane wtórne z badania Gemius/PBI – pomiaru widowni internetowej. Wyniki i wnioski: Petycje online są najczęściej odwiedzane przez osoby w wieku 55 lat i więcej, mieszkańców wielkich miast z wyższym wykształceniem. Wartość poznawcza: Do tej pory największe zainteresowanie petycjami online przypisywano ludziom młodym. Nie badano też użytkowników tego typu serwisów za pomocą analizy danych o zachowaniach.

The paper contains an analysis of the user demographics of online petitioning platforms. Scientific objective: To check how the user demographic structure of online petitioning platforms looks like compared to the results of other researches on e-petitioning websites. Research methods: Secondary data from the Gemius / PBI study — measurement of the Internet audience. Results and conclusions: Online petitions are most often visited by people aged 55 and more, and residents of large cities with higher education. Cognitive value: Until now, the largest interest in online petitioning platforms has been attributed to young people. Users of this type of services were also not tested using behavioral data analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies