Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie strategii rozwoju w małych i średnich przedsiębiorstwach - pojęcia podstawowe

Tytuł:
Budowanie strategii rozwoju w małych i średnich przedsiębiorstwach - pojęcia podstawowe
Building the development strategy in small and medium enterprises - basic concepts
Autorzy:
Bagiński, Jan
Hatowska-Życka, Dorota
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/128531.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego
Tematy:
przedsiębiorstwo
system zarządzania
strategia rozwoju
enterprise
management system
development strategy
Źródło:
Acta Poligraphica; 2019, 13; 7-20
2299-9981
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia pojęcia podstawowe związane z budowaniem strategii w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce z wykorzystaniem systemu zarządzania wiedzą jako metody zarządzania inspirowanej przez kierownictwo, zorientowanej na osiągnięcie celów strategicznych przez działania skierowane przede wszystkim na zadowolenie klienta i zaspokojenie potrzeb pracowników, realizowane w ciągłym procesie poprawy w obszarach działalności przedsiębiorstwa. Pojęcia obejmują takie narzędzia, jak: zrównoważona karta wyników, kontroling, benchmarking, zarządzanie jakością i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.

The article presents basic concepts of strategy building in small and medium enterprises in Poland, relating to technological and organizational solutions in processing approach. The subject taken up in research work concerns knowledge and Knowledge Management Systems, meaning that to survive in a persistently difficult market one must build customer proximity, cooperation, an open dialogue and effective measures to ensure continuous growth either the company or its employeses. The topic points out flexibility, better accessibility to information, openness for changes, knowledge sharing, quality with concentration on strategy goals execution as very important drivers to improve the company worthiness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies