Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadectwo z paskiem. Kto na nie zapracował? Analiza wyników w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym na przykładzie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Skwierzynie

Tytuł:
Świadectwo z paskiem. Kto na nie zapracował? Analiza wyników w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym na przykładzie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Skwierzynie
Certificate with a stripe. Who earned it? Analysis of the results in remote and stationary teaching on the example of the Primary School with Integration Branches for them Kornel Makuszyński in Skwierzyna
Autorzy:
Bielewicz-Dubiec, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/12657267.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Tematy:
świadectwo
nauczanie zdalne
ściąganie
szkoła podstawowa
Skwierzyna
certificate
distance learning
downloading
Primary School
Źródło:
Język. Religia. Tożsamość; 2022, 2 B (26); 57-68
2083-8964
2544-1701
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article, he presents an analysis of the results of remote and stationary teaching at the Primary School in Skwierzyna over the years 2019-2021. Considerations regarding the problem of downloading constitute the first part of the script; the second presents and describes a study conducted on the basis of school results, consisting in the analysis of reports from the pedagogical supervision of the school headmaster, which will be completed by a survey conducted among students of grades 5-8. It describes students’ attitudes about cheating.

W niniejszym artykule przedstawiono analizę wyników nauczania zdalnego i stacjonarnego w Szkole Podstawowej w Skwierzynie na przestrzeni lat 2019-2021. Rozważania dotyczące problemu ściągania stanowią pierwszą część skryptu; druga przedstawia i opisuje badanie przeprowadzone w oparciu o wyniki w nauce, polegające na analizie sprawozdań z nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły, którą dopełnia ankieta przeprowadzona wśród uczniów klas 5-8. Przedstawiono w niej nastawienie uczniów do ściągania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies