The holistic approach to Industry 4.0 requires a broader look at the changes taking
place in the area of marketing. Therefore, this article mainly aims to present an outline
of changes in marketing for companies implementing the concept of Industry 4.0 in the
context of Design Principles of Industry 4.0. The authors propose a conceptual
framework for Marketing in Industry 4.0, deriving from the guidelines for designing
strategies to implement Industry 4.0.
The paper allows a better understanding of the Industry 4.0 phenomenon in the
context of changes in the area of marketing in general and in industrial markets in
particular. The conceptual framework presented in the article suggests a need for
a new approach to shaping marketing strategies and the marketing mix in the Fourth
Industrial Revolution and helps in identifying the key areas for the marketing mix
according to the Industry 4.0 concept.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00