Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Knowledge of quadrilateral at elementary school

Tytuł:
Knowledge of quadrilateral at elementary school
Autorzy:
Tláskal, J.
Benešová, L.
Slezáková, J.
Molnár, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/122034.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
quadrilateral
students
elementary school
grammar school
czworoboki
uczniowie
szkoła podstawowa
gimnazjum
Źródło:
Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa. Mathematics; 2011, 16; 361-366
2450-9302
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Quadrilaterals are more difficult than triangles for some students of elementary schools. This pilot study compares knowledge of quadrilateral of pupils of elementary schools and pupils of the same age at grammar schools. Some students prefer algebra to geometry, because it includes practical problems. The aim of this pre-research is to find out differences in knowledge of quadrilaterals between pupils of elementary and grammar schools.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies