Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pupils’ motivation in mathematics teaching using the CLIL method

Tytuł:
Pupils’ motivation in mathematics teaching using the CLIL method
Autorzy:
Laitochová, J.
Wossala, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/121851.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
nauczanie matematyki
motywacja
uczeń
metoda CLIL
teaching mathematics
motivation
pupil
CLIL method
Content and Language Integrated Learning
Źródło:
Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa. Mathematics; 2014, 19; 111-114
2450-9302
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The CLIL method is a relatively new trend in education. It is a combination of content and language learning (from the English: Content and Language Integrated Learning). The article is focused on using the CLIL method in the Czech Republic. The article explores the influence of this method on students’ motivation, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies