Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie relacjami z klientem biblioteki

Tytuł:
Zarządzanie relacjami z klientem biblioteki
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1204739.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Instytut Filologii Polskiej
Tematy:
relacje
marketing relacji
klienci biblioteki
biblioteki
komunikacja
Źródło:
Zarządzanie Biblioteką; 2020, 12, 1; 179-186
2081-1004
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Biblioteki to instytucje, które w coraz większym stopniu bazują na rozbudowanych kontaktach ze swoimi klientami. Ich typowo informacyjne funkcje systematycznie poszerzane są o funkcje społeczne, wymagające umiejętności zarządzania relacjami ze środowiskiem zewnętrznym. W opracowaniu zamieszczono podstawowe informacje związane z zarządzaniem relacjami z klientami bibliotek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies