Nauczyciel stażysta wobec wymagań wynikających z procedury awansu zawodowego nauczycieli Trainee teacher in compliance with requirements arising from the teacher’s professional promotion procedure
W artykule przedstawiono uwarunkowania ścieżki awansu zawodowego wynikające z wymagań, jakie stawia przed nauczycielem stażystą rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. Analizowany w kontekście ośmiu wymagań rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela ubiegającego się o uzyskanie stopnia nauczyciela kontraktowego, naznaczony troską o wzbogacenie i unowocześnienie warsztatu dydaktyczno-wychowawczego, został opisany z uwzględnieniem różnorodnych działań podejmowanych przez nauczycieli stażystów oraz leżących u ich podstaw motywów.
This article sets out the conditions for the career promotion path resulting from the requirements of the regulation on obtaining professional promotion grades for teachers. The personal and professional development of the teacher applying for the degree of contract teacher, marked by concern for the enrichment and modernisation of the teaching and educational workshop, analysed in the context of eight requirements, has been described taking into account the various activities undertaken by trainee teachers and the underlying motives.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00