Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nation – branding in small – states foreign politics

Tytuł:
Nation – branding in small – states foreign politics
Autorzy:
Tökölyová, Tatiana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1201809.pdf
Data publikacji:
2016-12-07
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Instytut Geografii
Tematy:
small state
foreign politics
nation-branding
prestige
power
Źródło:
Journal of Geography, Politics and Society; 2016, 6, 4; 7-14
2084-0497
2451-2249
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with nation-branding under specific conditions of small states and their foreign relations. The first part is devoted to identification of the main specific features of small states from international relations point of view focusing to problems with classification criteria and instruments of their foreign policies. The following part of the article is devoted to analyse the role of nation branding in small state foreign policy based on example of New Zealand being traditionally identified as small state fulfilling all the above characteristics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies