Tytuł pozycji:
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Janusz Kirenko, Asertywność nauczycieli. Badania empiryczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, Lublin 2015, ss. 285.
- Tytuł:
-
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Janusz Kirenko, Asertywność nauczycieli. Badania empiryczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, Lublin 2015, ss. 285.
- Autorzy:
-
Sieradzka-Baziur, Bożena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1198570.pdf
- Data publikacji:
-
2015-12-22
- Wydawca:
-
Akademia Ignatianum w Krakowie
- Źródło:
-
Horyzonty Wychowania; 2015, 14, 32; 192-194
1643-9171
2391-9485
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Asertywność jest dyspozycją osobowościową, która umożliwia wyrażanie siebie i zachowanie własnej niepowtarzalności, służąc realizacji celów osobistych oraz budowaniu satysfakcjonujących kontaktów z ludźmi, o czym piszą Teresa Zubrzycka-Maciąg i Janusz Kirenko w książce Asertywność nauczycieli...