Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jan Amos Komeński (1592-1670) jako przedstawiciel nowożytnej filozofii wychowania

Tytuł:
Jan Amos Komeński (1592-1670) jako przedstawiciel nowożytnej filozofii wychowania
Autorzy:
Sztobryn, Sławomir
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1194767.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Źródło:
Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne. Seria pedagogika; 2015, 2; 91-100
2450-7245
2658-1973
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Entry presents the main aspects of the philosophy of education by Comenius in a synthetic form with particular emphasis on its concept of Pansophy and the particular role played in his religious attitude as a leader of Czech Brethren Congregation. A characteristic motif of formal philosophy of education by Comenius was a triad: the God-Nature-Man. „The correct cognition” of these three spheres constitutes a sage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies