Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena efektywności szkoleń prowadzonych metodami tradycyjnymi i w formule edutainment

Tytuł:
Ocena efektywności szkoleń prowadzonych metodami tradycyjnymi i w formule edutainment
Assessment of Effectiveness of Training Courses Conducted in Traditional Method and in Edutainment Formula
Autorzy:
Radzka, Beata
Szaban, Jolanta
Trochimiuk, Renata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1194365.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
metody szkoleniowe
szkolenie tradycyjne
edutainment
efektywność szkoleń
training methods
traditional training
effectiveness of training
Źródło:
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów; 2019, 52, 2; 109-119
1734-087X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem pracy jest problematyka szkoleń pracowników we współczesnych organizacjach. Celem artykułu jest prezentacja wyników badania zrealizowanego w ramach projektu RPMA.01.02.00-14-7402/16, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego. Badanie przeprowadzono wśród uczestników dwu typów szkoleń – tradycyjnych oraz prowadzonych w formule edutainment, rozumianych jako specyficzny rodzaj szkoleń, łączących elementy edukacji (education) i rozrywki (entertainment). Celem badania była identyfikacja kluczowych oczekiwań wpływających na satysfakcję i ocenę jakości procesu szkoleniowego pracowników sektora biznesu, z uwzględnieniem możliwości wykorzystania nabytej wiedzy w rzeczywistych warunkach zawodowych. Porównywano opinie dotyczące szkoleń z obszarów: przywództwa, negocjacji, motywowania pracowników i zarządzania zmianą.

The aim of the article is to present the results of the research carried out as part of the project RPMA.01.02.00-14-7402/16 co-financed by the Regional Operational Program of the Mazovian Voivodeship. The study was conducted among participants of traditional training and the one with elements of education and entertainment. The aim of the study was to identify expectations and needs affecting satisfaction and quality assessment of the training process of employees in the business sector. Respondents’ opinions concerned courses in the areas of: leadership, negotiation, employee motivation and change management. The increase in the participants knowledge attending two types of training was examined as well as the level of their satisfaction regarding their expectations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies