Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania z zakresu wizerunku przedsiębiorstwa skierowane do pracowników

Tytuł:
Działania z zakresu wizerunku przedsiębiorstwa skierowane do pracowników
Employer Branding Activities Targeted at Employees
Autorzy:
Zając-Pałdyna, Urszula
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1194318.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
employer branding
employer brand
internal employer branding
wizerunek pracodawcy
marka pracodawcy
działania wizerunkowe pracodawców
wewnętrzny wizerunek pracodawcy
Źródło:
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów; 2019, 51, 1; 233-244
1734-087X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa jako pracodawcy zyskuje coraz większe zainteresowanie teoretyków i praktyków biznesu. Pracodawcy, chcąc uzyskać trwałą przewagę konkurencyjną oraz przyciągnąć i utrzymać talenty, stosują działania z zakresu employer branding, skierowane do wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji. Celem artykułu jest analiza działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w obszarze wizerunku pracodawcy, których adresatami są pracownicy. Autorka, na podstawie dostępnej literatury, przeanalizowała koncepcję wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy oraz dokonała przeglądu działań podejmowanych przez pracodawców skierowanych do wewnątrz organizacji. Na podstawie badań empirycznych przeanalizowano działania wizerunkowe skierowane do wewnętrznych interesariuszy. Wnioski posłużą do dalszych badań wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy.

Employer brand management gains more and more interest of theoreticians and business practitioners. Employers, wanting to achieve a sustainable competitive advantage and to attract and maintain talents, apply activities within the scope of employer branding directed in and outside the organization. The aim of the article is to analyze the actions taken by enterprises in the field of the employer branding, the recipients of which are employees. The author, based on the available literature, analyzed the concept of the employer branding and reviewed the actions taken by employers directed to and within the organization. Based on empirical research, brand activities aimed at internal stakeholders were analyzed. Applications will be used for further research on the employer branding.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies