Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effective ways of dealing with discipline problems when teaching adolescent learners

Tytuł:
Effective ways of dealing with discipline problems when teaching adolescent learners
Autorzy:
Marciniak, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1193995.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
classroom management
discipline
education
teaching ideas
Źródło:
World Scientific News; 2015, 7; 53-72
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
“As in other social settings, every classroom will have a few students who will choose not to involve themselves in classroom activities and, instead, be disruptive forces”. Managing disruptive behavior calls for a special set of techniques and ways to change it, at least during the time that the student is in school (Arends1991:170-172). The aim of this paper is to discover whether teachers employ multifarious techniques and strategies while dealing with discipline problems and how these techniques work in the classroom context.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies