Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka o Holokauście czy nauka płynąca z Holokaustu? Kilka uwag nauczyciela polonisty

Tytuł:
Nauka o Holokauście czy nauka płynąca z Holokaustu? Kilka uwag nauczyciela polonisty
Learning about the Holocaust or lessons from the Holocaust? Some comments a teacher of polish literature
Autorzy:
Czarnik, Mirosław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1193341.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Źródło:
Dydaktyka Polonistyczna; 2016, 2(11); 86-97
2451-0939
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text deals with the issue of work on Holocaust literature with secondary school students. The author shows the typical way of analysis and interpretation of such literature, the way that has been methodologically strengthened for years and has been emphasizing the tragedy of concentration camp prisoners. The author also proposes that the approach that might be called „learning about the Holocaust” be changed into „lessons from the Holocaust”. It signifies universalisation of the issue and the possibility to use it to create ethical values among contemporary youth.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies