Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Popularyzacja czytelnictwa w szkole. Storytelling (gawędziarstwo), booktalking (opowiadanie o książkach) i głośne czytanie

Tytuł:
Popularyzacja czytelnictwa w szkole. Storytelling (gawędziarstwo), booktalking (opowiadanie o książkach) i głośne czytanie
Storytelling, booktalking and reading aloud as possible ways of the popularization of reading among pupils
Autorzy:
Matwiejczuk, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1193301.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Źródło:
Dydaktyka Polonistyczna; 2016, 2(11); 193-205
2451-0939
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of the article was to characterize various ways of popularizing reading among students. The possible usage of storytelling, booktalking and loud reading with children and teenagers was pinpointed as the effectiveness of these methods was emphasized in the research. What is of special importance in bringing reading to general use is the relationship between all school entities responsible for pupils’ development. Studies conducted by the National Library of Poland and the Educational Research Institute indicated that the number of readers is decreasing every year. Moreover, some social events aiming at changing this phenomenon (among both children and adults) were mentioned.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies