Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perception of Pupil-Teachers’ Regarding Micro-Teaching Sessions

Tytuł:
Perception of Pupil-Teachers’ Regarding Micro-Teaching Sessions
Autorzy:
Punia, Vandana
Miglani, Priyanka
Singh, Shireesh Pal
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1193255.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
Attitude
Microteaching
Pupil Teacher
Źródło:
World Scientific News; 2016, 27; 1-9
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main rationale behind this study was to explore perception of pupil-teachers’ regarding micro-teaching sessions in Indian scenario. The participants of the study were 200 pupil teachers of B.Ed colleges of Chaudhary Devilal University Sirsa, Haryana. The tool used in the study for data collection was a 15-item questionnaire developed by the researcher with the help of supervisor. The findings revealed that the entire sample of student teachers has not favourable attitude towards Microteaching and they were of opinion that although Microteaching sessions provides a scope to enhance their teaching competencies for real teaching sessions yet there is scope for some drastic changes in this programme. Based on the findings, suggestions were made for improving Microteaching technique so that they can face classroom situation without fear.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies